اما از بین 3 طعم موجود از قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم جایگاه بسیار ویژه تری دارد چرا که در حال حاضر علاوه بر اینکه قهوه سوپریم دکتر بیز گانودرما محبوب ترین نوشیدنی حاوی گانودرما در ایران به حساب می آید پرفایده ترین نوع این نوشیدنی نیز می باشد که خواص و فواید بسیار آن موجب شده تا افراد بسیاری به شکلی جدی هر روز از این نوشیدنی کم نظیر بهره مند شوند. گانودرما در طول تاریخ اغلب به عنوان یک راز و عصاره حیات در بین اشراف زادگان وجود داشت و مردم عادی حتی از دانستن نام این قارچ نیز بر حذر بوده اند. قیمت مناسب هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که قهوه سوپریم را بین مصرف کنندگان پرطرفدار کرده است. کلمه سوپریم اشاره به این موضوع دارد که قهوه فوری سوپریم میتواند به عنوان یک صبحانه و یا میان وعده انرژی بالایی در طول روز به شما بدهد. اما با پرورش این قارچ در ایران تولید محصولات گانودرما در ایران رونق گرفت و امروزه چند شرکت با پرورش این قارچ اقدام به تولید محصولات گیاهی گانودرما نموده اند.

در ضمن از آنجایی که قهوه گانودرما برای لاغری تولید شده در شرکت دکتر بیز دارای خواص دیگری نظیر چربی سوزی، کم کردن اشتها می باشد، محصولی مناسب برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن خود می باشند. گانودرما با کنترل ترشح هورمون دی هیدروتستوسترون میتواند در کاهش سرعت طاسی ژنتیکی در مردان نیز موثر باشد. علاوه بر پودر قهوه جینسینگ و قارچ گانودرما لوسیدم ، خامه غیر لبنی ، دی اکسید سیلیکون ، دی پتاسیم فسفات ، پودر خرنوب و پنتا سدیم فسفات نیز در این نوشیدنی وجود دارد. قهوه فوری سوپریم یکی از این محصولات است که علاوه بر اینکه مدعی سلامت است، نوید داشتن زندگی شاد و سالم را نیز به مصرف کنندگان میدهد. امروزه بعضی از سایت های متفرقه اقدام به فروش محصولات تقلبی با این نام تجاری تحت عنوان قهوه گانودرما با قیمت های کمتر میکنند. این نوشیدنی در مقایسه با سایر قهوههای گانودرما دکتر بیز از جمله گانودرما لاته، هات چاکلت گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما طرفداران بیشتری دارد، زیرا یکی از موثرترین راههای کاهش وزن به صورت سالم و غیر تهاجمی میباشد. با توجه به اینکه گانودرما فقط در ایران و چین پرورش داده میشود، شرکت دکتر بیز بهعنوان شرکت ایرانی پیشرو در تولید محصولات سلامتمحور، توانسته اصلیترین قهوههای گانودرما با عنوان قهوه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما را برای شما با بهترین کیفیت تولید کند که بهراحتی میتوانید با ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین گانودرما بیز آنها را تهیه بفرمایید.

این محصول که از گیاهان جنسینگ و گانودرما تولید شده است، انرژی زا بوده و انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه ما را نیز تامین میکند. این انرژی منجر به افزایش مدت زمان فعالیت شما و در نتیجه افزایش سوخت و ساز بدنتان میشود این افزایش متابولیسم به عنوان یکی از بهترین راهکارهای سلامت جسم و روح است. این قهوه ترکیب یافته از 2 گرم قند، 0.4 گرم چربی، 0.05 گرم نمک و 0.1 گرم نیز اسیدهای ترانس است. قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز قهوه خاصی است که از ترکیب قارچ گانودرما لوسیدوم با پودر قهوه عربیکا تهیه شده است. قیمت مناسب و به صرفه قهوه فوری سوپریم دکتر بیز باعث شده است این نوشیدنی بسیار پر طرفدار باشد. مهمترین دغدغه افراد چاق، آب کردن چربی های شکم است که یک معضل برای آنها به شمار می آید، گانودرما و لاغری شکم یک مطلب امیدوار کننده برای این افراد است که بتوانند با استفاده مرتب از قهوه گانودرما تاثیر بی نظیر این محصول را مشاهده نمایند. توصیه می شود برای حفظ تعادل ساعت زیستی بدن، در ساعات پایانی روز و مخصوصا ۳ ساعت قبل از خواب از مصرف این محصول اجتناب شود. به تازگی محققان توانسته اند از ترکیب قارچ و قهوه به محصولی شگفت انگیز برسند .این محصول با نام رسمی دکتر بیز به فروش میرسد .

در ماه های اول دوره درمان خود میتوانید نتایج مثبت و خواص شگفت انگیز گانودرما را در بدن خود مشاهده کنید و حس خوب درمان شدن را تجربه میکنید. اگر بخواهیم به زبان ساده قارچ گانودرما را تعریف کنیم باید بگوییم که قارچ گانودرما در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین قارچ های خوراکی در دنیا شناخته می شود که خواص اعجاب انگیز و تاثیرات درمانی و دارویی بسیار آن، باعث شده است که به عنوان یکی از مهمترین مکمل های تغذیه ای در رژیم غذایی افراد بسیاری قرار بگیرد. امروزه در سراسر جهان افراد زیادی از قارچ گانودرما در رژیم غذایی خود استفاده میکنند و علاوه بر استفاده از خواص انرژی آن، بسیاری از بیماری ها را هم به کمک آن درمان کرده و از بروز خیلی از علائم هم پیشگیری میکنند. روش آماده سازی این قهوه ها بسیار آسان و فوری است و شما میتوانید با یک لیوان آب جوش و یک بسته پودر قهوه در زمانی اندک، این نوشیدنی لذت بخش را داشته باشید. وجود جینسینگ در کنار قارچ گانودرما در قهوه فوری سوپریم دکتر بیز ، باعث افزایش اثر بخشی این گیاه شده است. در ادامه موضوع قهوه گانودرما و پروستات و خرید قهوه گانودرما برای پروستات همانطور که گفته ایم باید به نکات منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما توجه داشته باشید.

در حال حاضر خرید و مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما بسیار افزایش یافته است که این امر نشان دهنده محبوبیت این محصول در میان خریداران و مصرف کنندگان می باشد. شما می توانید بهترین قیمت قهوه سوپریم یا قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را از این مرجع در اختیار داشته باشید و خریدهای خود را از آن انجام دهید. در حقیقت با کاهش این کالری شما میتوانید با انجام ورزش، کالری بیشتری بسوزانید و در نهایت سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید. این قارچ گیاهی که در طب سنتی چینی طرفداران زیادی دارد کافه موکا را به یک معجون برای درمان و تسکین بیماری ها تبدیل کرده است. این قهوه خوش طعم خواص درمانی بسیار زیادی هم دارد. قهوه لاته گانودرما خواص و وطعم بسیار لذیذی را دارد که این تنها یکی از ویژگی های قهوه فوری لاته گانودرما دکتر بیز است. توجه داشته باشید که نوشیدنی ها را می توان به دو نوع سرد و گرم دسته بندی نمود که هر یک از آنها نیز خواص و ویژگی های متفاوتی داشته و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 

از خواص این ماده ی شگفت انگیز برای مو و زیبایی آن و نیز رفع مشکل هایی مانند ریزش مو به هیچ عنوان غافل نشوید. کمپانی دکتر بیز برای اولین بار در ایران (و تا به حال تنها در ایران) دست به اقدامی جالب زده و طی این اقدام گانودرما را با قهوه ترکیب و باعث اضافه شدن خواص جدیدی به آن شده است. همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان نمودیم تنوع بالا محصولات گانودرما باعث افزایش خرید اینگونه از محصولات درمانی شده است. یکی از مهم ترین موارد در مصرف قهوه گانودرما این است که می توانید از این نوشیدنی جهت پذیرایی از مهمان های خود نیز استفاده نمایید. گانودرما یک قارچ با ۴۰۰ جز فعال زیستی است که هر کدام خواص ویژه ای به این گیاه بخشیده اند. تجربه های زیاد و نمونه های موردی خیلی خاص و شگفت کننده ای در بهبود شرایط بیماری دیابت با مصرف قهوه فوری سوپریم حاصل شده است. زگیل تنسالی نوعی بیماری است که امروزه در جامعه زیاد شده است و دیگر درمان های لیزری کاربردی ندارد! قارچ گانودرما نوعی قارچ با فعالیتهای مختلف زیستی ، اخیراً برای بهبود کیفیت پوست و درمان بیماریهای پوستی آشکار شده است. بر اساس تحقیقات ما و سایر مطالعات ، از عصاره های گانودرما ، مانند پلی ساکاریدهای گانودرما ، برای تقویت بهبود زخم های پوستی ، کاهش عفونت پس از سوختگی و جلوگیری از آسیب ایسکمی پرفیوژن مجدد فلپ پوست استفاده شده است.

نشان داده شده است که گانودرما هنگام تزریق روزانه در ۳ دوز جداگانه از عصاره ۱۲ میلی لیتر ، التهاب لگن را کاهش می دهد. از عصاره گانودرما به دلیل نقش آنها در عکسبرداری پوست و سفید شدن پوست ، در مراقبت از پوست نیز استفاده شده است. قهوه موکا مانند قهوه لاته از ترکیب شیر و اسپرسو به دست می آید اما شکلات شیرین نیز به آن اضافه می شود (غالبا به شکل پودر کاکائو )؛ موکا قهوه همچنین می تواند با شیر کاکائو یا شکلات تلخ نیز سرو شود. قهوه موکا از ترکیب اسپرسو، شیر داغ و شکلات شیرین بوجود می آید. اگر میخواهید تمام نواقص پوست خود را ائم از جوش و اکنه پاک کنید و هرگونه سم را از بدن خود خارج کنید بهترین راه استفاده از قهوه لاته گانودرما می باشد . البته لازم به ذکر است مصرف چند بسته به صورت پراکنده تاثیری در بهبود بیماری شما نداشته و شما باید به مدت حداقل دو دوره ازین محصول استفاده کنید تا نتیجه دلخواه را کسب کنید. محصولات دکتر بیز که یکی از انها قهوه گانودرما است کاملا انحصاری است و به یک قیمت به فروش میرسد، قیمت روی بسته بندی قهوه های گانودرما 340 هزار تومان است در حال حاضر و شما میتوانید با تخفیف ویژه قهوه گانودرما را از سایت ما خرید کنید.

که با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۲۵۰هزار تومان تقدیم شما می شود. امروزه قیمت قهوه لاغری گانودرما در نرخ هایی ارائه می شود تا تمامی افراد قدرت خرید را داشته باشند. نحوه خرید قهوه گانودرما در خرم اباد چگونه است؟ حال که با عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما آشنا شدیم برویم به سراغ اصل مطلب یعنی نحوه مصرف قارچ گانودرما. با خیال راحت از هرکجای کشور که باشید میتوانید محصولات و قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید. شرکت بیز ، تولید کننده محصولات سلامت محور و ارگانیک ، توانسته است با بکارگیری علوم روز دنیا ، به شکلی کاملا استاندارد ، قارچ گانودرما لوسیدوم را با قهوه ترکیب و فرآوری نماید و در چهار نوع قهوه سوپریم گانودرما ،قهوه موکا گانودرما ، قهوه لاته گانودرما و هات چاکلت گانودرما عرضه نماید. قارچ گانودرما لوسیدوم به دلیل دارا بودن مولفه های فعال و خواص بیولوژیکی خود میتواند مضرات و تاثیرات منفی قهوه را کاهش داده و از بین ببرد. روش طبیعی کاهش وزن هنوز هم بهترین روش برای انجام این کار است.