تاهینی که یکی از طعم های ضروری غذاهای ترکی است، این مزیت را دارد که در بسیاری از دسرها و غذاها به دلیل قوام لطیف و همچنین طعم آن در کام استفاده می شود. با توجه به طعمی که به طور کلی به دسرها اضافه می کند، تاهینی می تواند با افزودن نمک بسته به هدف استفاده، به طعم متفاوتی تبدیل شود. این طعم لذیذ که مخصوصاً در وعده صبحانه با ملاس همراه می شود، با قوام و بوی فراموش نشدنی خود در زمره طعم های ضروری است

تاهینی با طعم و قوام منحصربفرد خود تاج غذاهای لذیذ غذاهای ترکی را با طعمی که بر روی کام می گذارد ابعادی کاملاً متفاوت پیدا می کند. اگر نمی‌دانید تاهینی چگونه درست می‌شود، بیایید قبل از اینکه دیگر هیجان‌زده شوید، بلافاصله شروع کنیم.

دستور تهیه تاهینی خانگی
وقتی ببینید تاهینی که ماده اولیه آن کنجد است چگونه عملا درست می شود متعجب خواهید شد! از کوبیدن کنجد به دست می آید، فرض کنید مواد لازم را فوراً انجام دهید.

عناصر
یک فنجان کنجد

¼ لیوان روغن زیتون

1 کمتر از قاشق چایخوری نمک

ساخت
بعد از جدا کردن پوسته کنجد باید بین 150 تا 200 درجه سانتی گراد تفت داده شود سپس فر را با دمای 300 درجه سانتی گراد گرم کنید و کاغذهای روغنی را از قبل روی سینی پهن کنید.

بعد از اینکه کنجد ها را روی کاغذ روغنی پاشیدید، حدود 6 دقیقه در فر بگذارید. وقتی کنجد را از فر خارج کردید، آن را به اندازه کافی مخلوط کنید و دوباره در فر قرار دهید و 6-8 دقیقه صبر کنید.

مهم ترین نکته در سوال طرز تهیه تاهین این است که وقتی کنجد را از فر بیرون می آورید باید آن را جای دیگری ببرید. از آنجایی که سینی هنوز خیلی داغ است، کنجد همچنان برشته می شود.

کنجدی که گرفته اید را در ظرف دیگری حدود 1 دقیقه در مخلوط کن خرد کنید. پس از انجام این کار، روغن زیتون را اضافه کرده و به آسیاب کردن ادامه دهید. تنها چیزی که باید باشد قوام خمیر است.

اگر نمی توانید به این قوام دست پیدا کنید، می توانید 1 قاشق چای خوری دیگر روغن زیتون اضافه کنید. برای داشتن یک مربای بدون غلیظ کافی است. در آخر حداقل نمک را اضافه کنید و در شیشه درب دار بریزید. در اینجا تاهینی شما آماده است!

مزایای ساخت تاهینی در دستگاه تاهینی
پس از به اشتراک گذاشتن کاربردی ترین و جامع ترین پاسخ به سوال نحوه تهیه تاهین، می توانیم در مورد تاهین سازی که مشاغل حرفه ای تر انجام می دهند صحبت کنیم. دستگاه های تاهینی که از تیره بودن قوام تاهینی به میزان دلخواه و طعم بسیار بهتر اطمینان حاصل می کنند، در وقت شرکت شما صرفه جویی می کنند و از قدرت عملکردی بالایی برخوردار هستند.

با سرعت و ظرفیت تولید بالا، خرد کردن کنجد را در زمان کوتاهی انجام می دهد. اگر می خواهید با هزینه کم به حداکثر تولید برسید می توانید مسیر خود را به سمت ماشین دمیرباس تغییر دهید. علاوه بر این، می توانید خرید خود را با قیمت های مقرون به صرفه انجام دهید. در حالی که یک شریک راه حل حرفه ای برای نیازهای دستگاه تاهینی شرکت شما هستیم، ما همیشه خدماتی را ارائه می دهیم که بر رضایت شما متمرکز است